Gadās arī tā...konduktori piedzeras un atstāj vilcienu Daudzevas stacijā (1931.g) - re:
Dzelzceļa revizoram jāizpilda virskonduktora vieta
Vienmēr parasts, ka mazākais ierēdnis izpilda
lielākā ierēdņa vietu, bet šinīs dienās gadījies otrādi. 14. augusta nakti
Daudzevas stacija diviem nozīmētiem konduktoriem gadījies sastapties ar 95%
šķidrumu. Tikmēr metuši, kamēr abi pilnās zēģelēs un kunga prātā Bet kad kunga
lomā, vai tad prāts vairs nesās uz braukšanu? Lai gan vilcienam laiks atiet uz
Viesīti, bet kas to pavadīs, jo abi pavadoņi guļ un krāc, bet vilciens
aizmirsts tumšs un kluss.
Viss jau varbūt būtu beidzies laimīgi un kaut kā
būtu sākuši braukt pēc izgulēšanās, ja tikai Daudzevas stacijā „lielais
bānis" nebūtu atvedis dzelzceļu revizoru. Pēdējais, izkāpjot no vilciena
un ejot uz staciju, brīnās ka mazais vilciens stāv vēl turpat bez
apgaismošanas, kluss un mēms. Pieiet klāt, pavadoņu nav, viss tumšs, nekā redzēt.
Ierodas stacijas dežurants ar lukturu un nu sākās pazudušo meklēšana. Beidzot
ari pavadoņi atrasti neapskaužamā stāvokli un priekšniecības pavadīti dodas uz
staciju dzēruma izgulēšanai. Lai pasažierus novestu uz Viesīti, pats revizors
uzņēmās virskonduktora lomu. Interesanti zināt, kas ar vilcienu un pasažieriem
būtu noticies, ja Daudzevas stacijā nebūtu gadījies dzelzc. revizors.
Jēkabpils Vēstnesis Nr.34
Ceturtdien,
20. augustā, 1931
www.periodika.lv
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru