ceturtdiena, 2015. gada 16. aprīlis

Dzelzceļa revizoram jāizpilda virskonduktora vieta (Daudzeses stacija, 1931. g)



Gadās arī tā...konduktori piedzeras un atstāj vilcienu Daudzevas stacijā (1931.g) - re:

Dzelzceļa revizoram jāizpilda virskonduktora vieta

Vienmēr parasts, ka mazākais ierēdnis izpilda lielākā ierēdņa vietu, bet šinīs dienās gadījies otrādi. 14. augusta nakti Daudzevas stacija diviem nozīmētiem konduktoriem gadījies sastapties ar 95% šķidrumu. Tikmēr metuši, kamēr abi pilnās zēģelēs un kunga prātā Bet kad kunga lomā, vai tad prāts vairs nesās uz braukšanu? Lai gan vilcienam laiks atiet uz Viesīti, bet kas to pavadīs, jo abi pavadoņi guļ un krāc, bet vilciens aizmirsts tumšs un kluss.
Viss jau varbūt būtu beidzies laimīgi un kaut kā būtu sākuši braukt pēc izgulēšanās, ja tikai Daudzevas stacijā „lielais bānis" nebūtu atvedis dzelzceļu revizoru. Pēdējais, izkāpjot no vilciena un ejot uz staciju, brīnās ka mazais vilciens stāv vēl turpat bez apgaismošanas, kluss un mēms. Pieiet klāt, pavadoņu nav, viss tumšs, nekā redzēt. Ierodas stacijas dežurants ar lukturu un nu sākās pazudušo meklēšana. Beidzot ari pavadoņi atrasti neapskaužamā stāvokli un priekšniecības pavadīti dodas uz staciju dzēruma izgulēšanai. Lai pasažierus novestu uz Viesīti, pats revizors uzņēmās virskonduktora lomu. Interesanti zināt, kas ar vilcienu un pasažieriem būtu noticies, ja Daudzevas stacijā nebūtu gadījies dzelzc. revizors.

Jēkabpils Vēstnesis Nr.34
Ceturtdien, 20. augustā, 1931
www.periodika.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru